Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aktuální otázky znalecké činnosti
Škoch, Petr ; Bradáč, Albert (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá obecnými problémy současného českého znaleckého prostředí z pohledu řadových znalců. Práce je zaměřena na kritický rozbor znalecké činnosti se zřetelem zejména na otázky odměň, termínů vyplacení znalečného, odbornosti, jmenování a odvolání znalce a součinnosti znalce se státními orgány. Problematika je řešena formou reakcí znalců na jednotlivé konkrétní body, které jsou nejdříve vyhodnoceny a poté jsou na každou z nich navrhnuta možná řešení. Na konci práce jsou statisticky shrnuty všechny problémy do grafu a vybrány z nich ty nejpalčivější.
Přehled a rozdělení legislativních dokumentů evropské unie v oblasti civilního letectví
Koláček, Lukáš ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu a rozdělení legislativních dokumentů v oblasti civilního letectví platných v Evropské unii podle jejich obsahu.
Návrh směrnic pro vedení účetnictví ve společnosti E-Technik, a.s.
Macháň, Jan ; Polák, Josef (oponent) ; Beranová, Michaela (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vnitropodnikových směrnic v oblasti účetnictví ve společnosti E-Technik, a. s. Bakalářská práce vychází ze současných legislativních norem a předpisů, které oblast účetnictví a vnitropodnikových směrnic upravují. Hlavním cílem je vytvoření vnitropodnikové účetní směrnice pro úplnou a průkaznou evidenci a účetní zachycení zásob. Vytvořená účetní směrnice zajistí jednotné postupy při oceňování a evidenci zásob ve společnosti.
Zavedení Managementu Informační Bezpečnosti v IT podniku
Riegl, Tomáš ; Sedlák, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zavedením managementu řízení bezpečnosti informací v IT společnosti. Obsahuje teoretické poznatky, které jsou potřebné pro pochopení této problematiky a pro jejich aplikaci pro analýzu současného stavu bezpečnosti informací, analýzu a řízení rizik. V neposlední řadě pro vlastní zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve společnosti. Zavedení ISMS bylo rozděleno do dvou fází. Tato práce se podrobně zabývá první fází.
Reakce německé školské politiky na Evropskou migrační krizi na příkladu čtyř spolkových zemí
MUŽÍK VEŘTÁTOVÁ, Ludmila
Bakalářská práce přibližuje čtenáři reakci školské politiky Spolkové republiky Německo na otázky migrace a školské integrace. Čtenář je seznámen s fungováním státního zřízení federativní republiky, systémem školství ve Spolkové republice Německo a s Evropskou migrační krizí. Obsah legislativních dokumentů z oblasti školství je přiblížen na výběru čtyř spolkových zemí, jmenovitě Bavorska, Braniborska, Saska a Severního Porýní-Vestfálska. V práci je přiblížen pohled těchto dokumentů na oblasti školní docházky žáků z řad migrantů, jejich školskou integraci a vliv odlišného náboženství na běžné předměty nabízené ve veřejném školství. Bakalářská práce je komplexním pohledem na problematiku německých školských legislativních dokumentů ve vztahu k Evropské migrační krizi.
Návrh směrnic pro vedení účetnictví ve společnosti E-Technik, a.s.
Macháň, Jan ; Polák, Josef (oponent) ; Beranová, Michaela (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vnitropodnikových směrnic v oblasti účetnictví ve společnosti E-Technik, a. s. Bakalářská práce vychází ze současných legislativních norem a předpisů, které oblast účetnictví a vnitropodnikových směrnic upravují. Hlavním cílem je vytvoření vnitropodnikové účetní směrnice pro úplnou a průkaznou evidenci a účetní zachycení zásob. Vytvořená účetní směrnice zajistí jednotné postupy při oceňování a evidenci zásob ve společnosti.
Aktuální otázky znalecké činnosti
Škoch, Petr ; Bradáč, Albert (oponent) ; Telec, Ivo (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá obecnými problémy současného českého znaleckého prostředí z pohledu řadových znalců. Práce je zaměřena na kritický rozbor znalecké činnosti se zřetelem zejména na otázky odměň, termínů vyplacení znalečného, odbornosti, jmenování a odvolání znalce a součinnosti znalce se státními orgány. Problematika je řešena formou reakcí znalců na jednotlivé konkrétní body, které jsou nejdříve vyhodnoceny a poté jsou na každou z nich navrhnuta možná řešení. Na konci práce jsou statisticky shrnuty všechny problémy do grafu a vybrány z nich ty nejpalčivější.
Zavedení Managementu Informační Bezpečnosti v IT podniku
Riegl, Tomáš ; Sedlák, Petr (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zavedením managementu řízení bezpečnosti informací v IT společnosti. Obsahuje teoretické poznatky, které jsou potřebné pro pochopení této problematiky a pro jejich aplikaci pro analýzu současného stavu bezpečnosti informací, analýzu a řízení rizik. V neposlední řadě pro vlastní zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve společnosti. Zavedení ISMS bylo rozděleno do dvou fází. Tato práce se podrobně zabývá první fází.
Přehled a rozdělení legislativních dokumentů evropské unie v oblasti civilního letectví
Koláček, Lukáš ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření uceleného přehledu a rozdělení legislativních dokumentů v oblasti civilního letectví platných v Evropské unii podle jejich obsahu.
Role pedagoga v problematice CAN
VOLKOVÁ, Andrea
Cílem této diplomové práce bylo zmonitorovat informovanost pedagogické obce o problematice syndromu CAN a schopnost a ochotu pedagogů, takovou situaci řešit. Teoretická část byla zaměřena na charakteristiku syndromu CAN, jeho forem, projevů a příčin. Část byla věnována také legislativě a prevenci. Výzkumu se zúčastnilo celkem 148 pedagogů a pedagožek mateřských a základních škol Jihočeského kraje a Vysočiny. Pro výzkum byly stanoveny čtyři hypotézy, tři z nich: Pedagogická obec přiznává, že by se měla zlepšit dostupnost informací o syndromu CAN, Pokud by se pedagogové o případu násilí, zanedbávání nebo zneužívání dítěte dozvěděli, byli by ochotni tuto situaci řešit a Pedagogové si nejsou zcela jisti, že by dokázali příznaky syndromu CAN rozeznat, byly potvrzeny. Hypotéza: Pedagogové vědí, jak řešit situaci, kdy je odhaleno násilí, zanedbání nebo zneužívání dítěte byla zamítnuta, podle výzkumu si pedagogové nejsou jisti, nebo vůbec neví, jak řešit situaci, kdy se setkají s týraným, zanedbávaným nebo zneužívaným dítětem. Data byla statisticky zpracována a vyhodnocena.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.